FANDOM

TP-LINK Technologies CO., LTD. (від Twisted pair — Вита пара, Link — з'єднання; кит. 普联技术) — китайська компанія, виробник обладнання для комп'ютерних мереж, заснована в 1996 році у Шеньчжені. Продукція TP-LINK включає роутери, комутатори, бездротове обладнання, ADSL модеми і мережеві плати для ПК.

Компанія заснована в 1996 році в місті Шеньчжень. Засновниками є два брати Джанджун Джао і Джаосін Джао. Назва TP-LINK є скороченням від «Twisted pair» — вита пара, «Link» — з'єднання. У 2005 році компанія вийшла на світовий ринок. У 2007 році були відкриті представництва компанії в Сінгапурі та Індії. У 2008 році відкриті офіси в США і Німеччині. У 2009 році відкрито офіс в Росії. У 2011 році відкриті офіси у Польщі та Україні (м. Київ).

У 2009 році компанія зайняла 32-е місце у Китаї в «Топ-100 постачальників комп'ютерів» і перше місце у Китаї серед постачальників мережевого обладнання на ринку SOHO. У 2010 році компанія зайняла 42-е місце серед виробників електроніки в Китаї і 8-е в місті Шеньчжень. І в цьому ж році зайняла перше місце серед компаній виробників маршрутизаторів і модемів ADSL, за даними американської компанії «В-Star».

Зв'язки з підприємствами в Україні Редагувати

В Україні офіційним дистриб'ютором продукції TP-LINK для SMB-сегмента є Юг-Контракт. Продуктовий портфель товарів TP-LINK, представлених в асортименті Юг-Контракту, включає зокрема:[1]

  • дротові і бездротові маршрутизатори з VPN,
  • оптоволоконні комутатори,
  • медіа-конвертери.

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі