Fandom

АйтіпедіЯ

SI BIS

661стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Sibis logo.png

Логотип

ТОВ «ЕсАй БІС» (англ. SI BIS LLC, рос. ООО «ЭсАй БИС») — українська компанія, системний інтегратор. Головний офіс - м. Київ. Представництва: м. Харків, м. Львів, м. Одеса, м. Дніпропетровськ. Реалізовує комплексні проекти в галузі створення ефективних і динамічних ІТ-інфраструктур, їх управління, моніторингу та технічної підтримки.

Адреса Редагувати

Люди Редагувати

  • Федченко Ігор Васильович — генеральний директор
  • Андрій Литвиненко - керівник Департаменту розробки і супроводу рішень;
  • Світлана Самогулова - Виконавчий директор;
  • Тетяна Тріскач - Фінансовий директор.

В 2004 - 2010 компанією керував Самогулов Андрій Борисович.

Проекти Редагувати

Компанія SI BIS має великий досвід в реалізації проектів в галузі впровадження комплексів обробки і зберігання даних для критично важливих додатків (прикладних програм), ґрунтованих на устаткуванні від провідних виробників комп'ютерної техніки, досвід в реалізації програмного забезпечення для управління ІТ-інфраструктурою і систем резервного копіювання даних.

SI BIS позиціонує себе як компанію-експерта з інтеграції ІТ та Бізнесу. Маючи високі компетенції, керуючись кращими світовими практиками, підходами і технологіями визнаних лідерів ІТ-індустрії, фахівці SI BIS розробляють індивідуальні ІТ-рішення, покращуючи ефективність компаній і додаючи цінність бізнесу Замовника.

Компанія сертифікована згідно з міжнародними стандартами «ISO 9001».

Історія Редагувати

1994 р. - За участю групи колишніх співробітників локальної сервісної організації IBM в Україні утворена компанія System Integration (SI).

1999 р. - Реалізовано ряд великих проектів, що дозволило закріпити статус «Системного інтегратора». Покладено початок виділення напрямів бізнесу в окремі компанії.

2003 р. - Завершено перетворення Компанії в холдингову структуру після виділення частини бізнесу, що залишилася, в компанію System Integration Business Intelligent Service (SI BIS).

Партнери Редагувати

Відзнаки Редагувати

  • Компанії присвоєно нагороду, як найкращому технологічному партнеру Microsoft Україна в 2014 році.
  • Корпорація IBM присвоїла нагороди за «Найкращий проект року в сегменті „Банки та Фінанси“ в 2013 та 2014 роках», а також «Найкращий

проект року в просуванні технології Power 8 в Україні» в 2014 році.

  • SI BIS призер конкурсу «Ukrainian IT-Channel Award» в номінації «Найкращий системний інтегратор» за версією АПІТУ в 2012 і 2013 роках.
  • Лідер рейтингу «Гvардія ефективних компаній 2012», перше місце серед провідних ІТ-компаній України.
  • Переможець щорічної партнерської програми Microsoft Partner Network в номінації «За найкраще рішення 2012 року в галузі створення центрів

переробки даних».

  • Компанія першою в Україні реалізувала впровадження інноваційних рішень IBM Tivoli Service Request Manager (2008), Microsoft System

Center Orchestrator (2012), IBM Power 7 (2012) и IBM Power 8 (2013).

Примітки Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі