FANDOM

Prexim logo.gif

Місцезнаходження Редагувати

  • 65063, Одеса, вул. Армійська, 18-а

Контакти з підприємством Редагувати

Історія Редагувати

Дата заснування: 9 вересня 1997 року. Кількість співробітників - понад 150 працівників.

У липні 1994 року в складі компанії АТ "Промтовари експорт-імпорт" (Прексім) був утворений підрозділ із продажу комп'ютерної та офісної техніки. Завданням цього підрозділу була реалізація програми взаємодії великих торговельних марок, з якими компанію зв'язують дистриб'юторські відносини, і дилерів по всій Україні. Маючи досвід у зовнішньоекономічній діяльності, компанія стала працювати як імпортер комп'ютерної техніки й сучасного офісного встаткування.

У вересні 1994 року укладається дистриб'юторська угода з компанією DTS (монітори). У жовтні 1994 року підписується дистриб'юторська угода з компанією LANIER (копіювальна техніка). У листопаді 1994 року створюється сервісний центр. З цього моменту в компанії з'явилася можливість якісно та оперативно здійснювати технічне обслуговування, як у межах строку гарантії, так і після нього.

В 1995 році компанія стає офіційним дистриб'ютором компанії Samsung Electronics (монітори, оптичні приводи).

В 1996 році укладається дистриб'юторська угода з компанією D-Link (активне мережне обладнання).

Комп'ютерний підрозділ динамічно розвивався і, влітку 1997 року, було ухвалене рішення про реорганізацію його в самостійне підприємство. Таким чином, 9 вересня 1997 року була організована компанія "Прексім Д".

В 1998 році почав свою роботу салон комп'ютерний техніки "Дискавері", що пропонує покупцям якісну комп'ютерну та офісну техніку від провідних світових виробників. Салон постійно розширює свої асортименти, надаючи одеситам можливість придбати найсучаснішу комп'ютерну техніку за доступними цінами та в кредит.

1999 рік - укладена дистриб'юторська угода з компанією Shuttle (материнські плати, маніпулятори "миша"); 2000 рік - укладена дистриб'юторська угода з компаніями APC (джерела безперебійного живлення) і ASKA (материнські плати);

Вересень 2000 року - утворений відділ по роботі з корпоративними клієнтами для своєчасного і якісного забезпечення наших постійних замовників сучасними IT - продуктами й комплексними рішеннями.

2001 рік - укладена дистриб'юторська угода з компаніями LG (монітори, ноутбуки, оптичні приводи) і Compu-Shack (активне й пасивне мережне обладнання); Жовтень 2001 року - утворений відділ системної інтеграції, головним завданням якого є реалізація проектів, що забезпечують комплексні потреби замовника. Відділ системної інтеграції компанії "Прексім Д" проектує, розробляє та реалізує єдину інформаційну систему клієнта, що включає в себе кабельні системи, обчислювальні мережі, системи зв'язку, програмне забезпечення і забезпечує інформаційну підтримку діяльності підприємства на основі системного підходу.

2002 рік - укладена дистриб'юторська угода з компаніями RICOH (з 2004 року - статус офіційного дилера), EliteGroup Computer Systems (материнські плати), Chieftec (комп'ютерні корпуси);

В 2002 році відбулася реорганізація сервісного центра, тепер загальна площа виробничих приміщень становить більше 300 кв. метрів, значно розширений спектр послуг, що надаються, збільшений штат сервісних інженерів. Також в 2002 році був відкритий Київський офіс компанії, що дозволяє оперативно взаємодіяти з дилерами в Центральному та Західному регіонах України.

У січні 2003 року компанія почала виробництво комп'ютерів під торговельною маркою "Дискавері" і представила споживачам 4 платформи серійних моделей комп'ютерів. 2003 рік укладений дистриб'юторська угода з компанією Minolta (копіювальна техніка, принтери, фотоапарати).

Види діяльності Редагувати

  • Дистрибуція IT і GSM.
  • Системна інтеграція:

проектування та реалізація комплексних телекомунікаційних рішень, інтеграція комп'ютерної та офісної техніки в єдину інформаційну систему замовника .

  • Роздрібна торгівля.
  • Корпоративний напрямок:
     прогнозування розвитку корпоративного ринку (у державному та комерційному секторах);
     IT-Консалтинг корпоративних замовників;
     аналіз діючого офісного обладнання;
     проектування і впровадження системних рішень;
     забезпечення поставки сучасного офісного обладнання.
  • Сервісна діяльність:
     ремонт і технічне обслуговування персональних комп'ютерів;
     ремонт і обслуговування периферійних пристроїв (монітори, принтери, сканери);
     ремонт і обслуговування оргтехніки (копіювальні апарати, факси);
     гарантійний і післягарантійний ремонт мобільних телефонів Samsung;
     ремонт побутових приладів (пральні машини, пилососи)
     має встаткування для відновлення інформації з ушкоджених жорстких дисків, ремонту материнських плат і оперативної пам'яті на рівні електроніки.
     Сервісний центр авторизований компаніями Samsung, Mitsui RICOH, Lanier, LG, APC, Minolta, Teac, ViewSonic, Hansol і включений до складу офіційних сервісних пунктів цих компаній.

Продукти і послуги Редагувати

  • Комплектуючі - материнські плати, процесори, пам'ять, контролери, модеми/
  • Десктопи
  • Мейнфрейми
  • Ноутбуки
  • Копіювальні машини
  • Мультимедіа
  • Мережеве обладнання
  • Системи енергозабезпечення
  • Принтери
  • Сканери
  • Запам'ятовуючі та архівуючі пристрої
  • CD, магніто-оптичні та DVD пристрої
  • Жорсткі диски
  • Реалізація програмного забезпечення

Торгові марки продукту Редагувати

  • Intel, Samsung, LG, HP, Acer, Asus, Microsoft

Відзнаки та нагороди Редагувати

  • В 1999 році Прексім Д отримала Знак відмінності, 2-у премію за просування продукції Intel;

Медаль за перше місце на Четвертій міжнародній виставці "Банк-Офіс-1999".

  • В 2000 році компанія відзначена диплом "За цікаві рішення в оформленні експозиції" на П'ятій міжнародній виставці " Банк-Офіс-2000".
  • В 2001 році Прексім Д отримала диплом "За саму оригінальну ідею, використану при оформленні експозиції" у Шостій міжнародній виставці "Банк-Офіс-2001".
  • В 2004 році Прэксим Д – учасник Intel Developer Forum, на якому була єдиною компанією запрошеною з Півдня України.

Партнерство зі світовими виробниками Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі