FANDOM

ТОВ «Юридичний центр правового партнерства» (PLP Law Centre LTD)

Контакти підприємства Редагувати

  • 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, Бізнес-центр "Іллінський", 10 під'їзд
  • тел. (044)377 7361
  • факс 044)377 7362
  • info@plp.kiev.ua
  • http://plp.kiev.ua

Особи Редагувати

Історія Редагувати

Історія становлення та розвитку PLP Law Group бере свій початок з 2002 року, відколи була зареєстрована перша компанія Групи; на той час експертним напрямком діяльності Групи стало надання юридичних та спеціалізованих послуг у сфері корпоративного права. Упродовж наступних трьох років провідною експертизою Групи стає практика юридичного захисту бізнесу від недружнього поглинання та рейдерських захоплень, очолювана Партнерами PLP Law Group Андрієм Попком та Іваном Легейдою. У 2005 році Партнери PLP Law Group приймають участь у створенні Громадської організації «Антирейдерський союз підприємців України», а у 2007 році PLP Law Group стала одним з ініціаторів створення Міжвідомчої комісії з питань протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств при Кабінеті Міністрів України.

У період 2008-2010 рр., приймаючи до уваги численні запити Клієнтів на юридичні послуги в інших, аніж корпоративне право, галузях права Партнери приймають рішення змінити «бутіковий» формат провадження юридичних практик PLP Law Group на формат комплексного юридичного обслуговування Клієнта. У рамках цього перетворення здійснюється розширення штату правників, значно розширюється перелік галузей права, в яких правники PLP Law Group починають надавати кваліфіковані юридичні послуги, і, як наслідок, проводиться комплексний ребрендінг Групи та відбувається переїзд у більш функціональніший, просторіший та зручніший за своїм місцем розташування офіс.

Наразі до складу PLP Law Group входить Юридична компанія, Адвокатське бюро, постійно діючий Третейський суд, Консалтингова компанія, ліцензована Депозитарна компанія (зберігач цінних паперів, торговець цінними паперами); Групу очолюють два Партнери. Глобальна всеосяжна Мета: досягти обопільної рівноваги у прагненні до отримання максимального фінансового ефекту від господарської діяльності та якомога повнішого задоволення потреб Клієнта у якісних юридичних сервісах. Разом з цим, ми усіляко підтримуємо та приймаємо участь у ініціативах, скерованих на розбудову системи самоврядування українського ринку юридичних послуг, докладаємо зусиль до «виховання» суддівського корпусу і мріємо про ідеальну систему судової гілки влади без корупції та упередженості.

Наша корпоративна мета: завдяки нашій роботі ми воліємо досягти такого рівня юридичної обізнаності суспільства, за яким Клієнт, завітавши до Правника, вже розуміє сутність його роботи, беззаперечно вірить у його сумлінність, відповідальність та чесність. Основною нашою цінністю є юристи і фахівці, котрі володіють ґрунтовними знаннями правової теорії, величезним практичним досвідом з широкого колу юридичних питань, а також професійним розумінням українського ринку. Нашими корпоративними цінностями, котрі цілком підтверджуються відгуками наших Клієнтів, є професіоналізм, відповідальність, чесність та повага.

Перш за все Клієнт обирає нас за ефективність та вчасність нашої роботи, за обов’язковість та спроможність досягати обумовлених результатів, за мобільність та всеосяжність за рахунок розгалуженості наших представництв у регіонах України, за нашу гнучкість у питаннях договірних стосунків та ціноутворення, а також за те, що своєю щоденною роботою ми доводимо Клієнтам природність усталеного твердження «Справа судді - представити закон, а не дарувати його (Francis Bacon)», свідченням чого є і наше корпоративне гасло «ПРАГНЕМО СПРАВЕДЛИВОСТІ». Нашими Клієнтами є переважно представники українського бізнесу, втім завдяки тому, що однією з робочих мов нашого офісу є англійська, ми також успішно обслуговуємо інтереси іноземного бізнесу на території України.

Випадкова вікі