Fandom

АйтіпедіЯ

MKS

660статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Mks logo.gif

MKS

Адреса Редагувати

61037, Харків, пр.Московський, 197-Б

Зв'язок з підприємством Редагувати

тел. (044) 230 0480, (057) 714 1425 факс. (057) 714 1426 secretar [at] mks.ua http://www.mks.ua

Історія Редагувати

Дата заснування: 12 квітня 1990 року. Головний офіс - в Харкові. Офіс в Києві. Філії, регіональні офіси та представництва діють в 29 містах 14 областей України: Алчевські, Ахтирці, Бердичеві, Вінниці, Донецьку, Євпаторії, Житомирі, Запоріжжі, Керчі, Києві, Кіровограді, Краматорську, Кременчузі, Кривому Розі, Луганську, Маріуполі, Мелітополі, Павлограді, Полтаві, Севастополі, Северодонецьку, Сімферополі, Слов'янську, Сумах, Харкові, Харцизьку, Черкасах, Ялті., Феодосії. Кількість співробітників - понад 2100 працівників. Кількість спеціалізированих магазинів МКС - 59. Станом на січень 2008 року вироблено та продано понад 250 тисяч персональних і промислових комп'ютерів, робочих станцій, серверів і ноутбуків.

У звітах світових аналітичних компаній Gartner/DataQuest і IDC компанія МКС займає верхні позиції серед українських IT-компаній: компанія МКС представлена в рейтингах "ТОП-100" і "Гвардія 500" поряд з найбільшими підприємствами України як один з лідерів ринку високих технологій; в 2006 році мережа магазинів комп'ютерної та офісної техніки МКС визнана кращою в Україні з врученням медалі «Вибір року» #1; компанія МКС протягом останніх двох років ( 2007 і 2008 р.р.) визнана всеукраїнською рейтинговою програмою «Гвардія новаторів» самою інноваційною серед найбільших українських IT-компаній (дані «Українського рейтингового агентства»); в 2007 році компанія МКС відзначена дипломом «За розвиток економіки».

Відділення, сервіс-центри Редагувати

Види діяльності Редагувати

  • Роздрібна торгівля IT-продуктами, розвиток мережі спеціалізованих магазинів комп’ютерної та офісної техніки, комп’ютерних супермаркетів, гіпермаркетів електроніки, торгових центрів.
  • Системна інтеграція, реалізація проектів в галузі створення корпоративних інформаційних систем.
  • Виробництво, продаж та сервіс персональних та промислових комп’ютерів, робочих станцій, серверів.
  • Оптовий продаж, розширення партнерської мережі.

Роздрібна мережа МКС Редагувати

Магазини, регіональні офіси та представництва діють в 32 містах 15 областей України: Алчевськ, Бердичів, Бердянськ, Вінниця, Донецьк, Дніпропетровськ, Євпаторія, Житомир, Запоріжжя, Керч, Київ, Кіровоград, Краматорськ, Кременчук, Кривий Ріг, Луганськ, Маріуполь, Мелітополь, Одеса, Охтирка, Павлоград, Полтава, Севастополь, Северодонецьк, Сімферополь, Слов’янськ, Суми, Харцизьк, Харків, Черкаси, Чернігів, Ялта.

Роздрібна мережа МКС має у своїх клієнтах більше ніж 60 тисяч компаній та установ. Відповідно до підсумків маркетингового дослідження споживчих переваг, проведеного в 2006 році міжнародним агентством TNS Ukraine в рамках Всеукраїнського конкурсу «Вибір року», компанія МКС відзначена лідером у номінації «Мережа магазинів комп'ютерної і офісної техніки». Аудит результатів конкурсу проведено міжнародною консалтинговою компанією Deloitte Ukraine. Офіційний результат конкурсу закріплений врученням компанії МКС золотої медалі «Вибір року» #1. В 2005 році компанія МКС відзначена як «Краща компанія по продажах продукції Microsoft у сегменті середнього та малого бізнесу». В 2004 році компанія МКС відзначена спеціальною нагородою Intel за інновації і досягнення в роздрібній торгівлі. В 2003 році МКС відзначена експертами ITC як «Найбільш динамічна в Україні компанія, що задає темп розвитку роздрібного комп'ютерного ринку».

МКС Системна інтеграція Редагувати

Проекти у галузі системної інтеграції лише в 2007 році здійснені для таких клієнтів: «Банк Надра», «Факторіал-банк», «УкрСиббанк», ПУМБ, «Банк Ренесанс Капітал», «БТА Банк», «Альфа-Банк», «ТАС-Комерцбанк», «УкрСоцБанк», «Мегабанк», «АрселорМітал Кривий Ріг», «ММК ім. Ілліча», «Турбоатом», «Днепровський металургійний комбінат», «Філіп Моріс Україна», «Комплектенерго», «Дніпрообленерго», «Харківобленерго», ГП НЕК «Укренерго» «Донбаська Енергосистема», Міністерство освіти та науки України та інших.

Виробництво комп'ютерних систем МКС Редагувати

Компанія МКС володіє сучасним автоматизованим та роботизованим виробництвом, на якому випускаються більше 160 комп'ютерів у день. Основна продукція виробництва МКС - персональні комп'ютери Neo’S, робочі станції і сервери GARANT на платформі Intel, а також персональні комп'ютери модельного ряду AMADEY, які виробляються на базі процесорів AMD. За час роботи компанії МКС вироблене і продано більше 250 тисяч персональних і промислових комп'ютерів, робочих станцій, серверів і ноутбуків.

Комп'ютерні системи виробляються по налагодженому технологічному процесу, як під замовлення, так і великими серіями. На виробництві МКС впроваджені конвеєрне збирання та наладка з обов'язковими електро-температурними випробуваннями всіх комп'ютерів, що випускаються. Введено інститут «представника замовника» у вигляді відділу технічного контролю (ВТК), що діє незалежно від виробництва, здійснює вхідний контроль і контроль готової продукції. В 2006 році підприємство МКС по виробництву комп'ютерних систем визнано лауреатом 11-го Українського національного конкурсу якості. При тестуванні комп'ютерів вітчизняної зборки експертами і тестовими лабораторіями спеціалізованих українських видань комп'ютери Neo’S і AMADEY були відзначені сертифікатами "Вибір редакції".

Персональні комп'ютери Neo’S і робочі станції GARANT виробництва МКС мають статус Designed for Microsoft Windows XP. В 2005 році компанія МКС відзначена Українським рейтинговим агентством „За создание самого эффективного компьютерного брэнда”. В 2005 році на Всеукраїнському конкурсі вітчизняних виробників комп'ютери виробництва МКС визнані „Кращим товаром року”. В 2005 році МКС визнана гідною особливої нагороди „За видатні успіхи в просуванні новітніх серверних рішень Intel”. В 2004 році комп'ютери МКС визнані кращими в національному конкурсі „100 кращих товарів”. Згідно з даними міжнародного аналітичного агентства IDC компанія МКС входить у ТОП-5 українських виробників комп'ютерних систем.

Сервіс МКС Редагувати

Гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання здійснюється сервісним центром компанії, а також спеціалізованим сервісним відділом МКС Системна інтеграція. У сервісному центрі компанії працюють фахівці, які пройшли підготовку та сертифіковані в навчальних центрах виробників і постачальників. Сервісний центр МКС сертифікований з обслуговування техніки APC, Belinea, Canon, Compaq, EPSON, Hansol, HP, Lexmark, LG, Microsoft, OKI, Panasonic, Samsung, Tally, TOSHIBA, ViewSonic, XEROX. Філії та представництва МКС з сервісу працюють і в 42 містах всіх областей України

Торгові марки продукту Редагувати

Персональні комп`ютери торгових марок NeoS, Amadey, сервери Garant

Сертифікати Редагувати

  • Сертифікат на систему екологічного керування № UA2.003.02434-7 від 27 червня 2007 р. за стандартом ДСТУ ISO 14001-2006.
  • Сертифікат на систему керування якістю № UA2.003. 02433-7 від 27 червня 2007 р. за стандартом ДСТУ ISO 9001-2001.

Відзнаки та нагороди Редагувати

  • В 2003 році МКС визнана експертами ITC як «Найдинамічніша в Україні компанія, яка задає темп розвитку роздрібного комп’ютерного ринку».
  • В 2004 році компанія МКС відзначена спеціальною нагородою Intel за інновації та досягнення в роздрібній торгівлі.
  • В 2004 році комп’ютерні системи виробництва МКС ввійшли до переліку Всеукраїнського конкурсу якості «100 кращих товарів України».
  • В 2005 році компанія МКС отримала нагороду як «Краща компанія у продажах продукції Microsoft в сегменті середнього та малого бізнесу».
  • В 2006 році мережа магазинів комп’ютерної та офісної техніки МКС визнана кращою в Україні з врученням медалі «Вибір року» №1.
  • В 2007 МКС нагороджена дипломом «За розвиток економіки».
  • В 2007 та 2008 роках компанія МКС увійшла в лідери рейтингового дослідження «ТОП-100. Кращі компанії України».
  • В 2007 та 2008 році компанія МКС визнана самою високотехнологічною серед IT-компаній України за версією рейтингу «Гвардія новаторів».
  • В 2008 році МКС стала фіналістом Всеукраїнського конкурсу якості «100 кращих товарів України».
  • В 2008 році компанія визнана кращою в Україні у двох номінаціях: «Мережа магазинів комп'ютерної та офісної техніки року» і «Комп'ютер вітчизняного виробництва року» з врученням медалей «Вибір року» №1.

Партнерство зі світовими виробниками Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі