FANDOM

De Novo

Люди Редагувати

Проекти Редагувати

Ощадбанк Росії Редагувати

В січні 2013 компанія успішно завершила проект по модернізації обчислювальної інфраструктури забезпечення безперервності бізнесу Ощадбанку Росії і автоматизації комплексного захисту від аварій і катастроф як локального, так і регіонального масштабів.

Замовник був забезпечений інструментарієм відновлення, який реалізує безперервність бізнесу і працездатність банківських сервісів у нештатних ситуаціях - відмови устаткування, локальні і регіональні катастрофи, логічне руйнування даних.

За шість місяців спільної роботи експерти De Novo і Ощадбанку Росії спроектували і ввели в експлуатацію комплекс, стійкий до перерахованих вище типам фізичних і логічних відмов. Відпрацьовані сценарії відновлення і трьохсайтова архітектура, передбачає наявність основного, синхронного резервного і асинхронного резервного майданчиків, а також централізованої системи резервного копіювання, роблять новий комплекс одним із найбільш відмовостійких в Україні.

Особливістю проекту є використання архітектурних підходів і технологій, відповідних прогресивної хмарної моделі надання ІТ-сервісів.

В основі комплексу лежить власний проектний продукт De Novo - «Червона Кнопка», що базується на технологіях VMware. Про його зріліть свідчить уже той факт, що це п'яте успішне його впровадження у вітчизняних банках. Унікальними особливостями створеного для Ощадбанку Росії комплексу є трьохсайтова архітектура з одночасним використанням як синхронної, так і асинхронної реплікації, а також віртуалізація не тільки серверної інфраструктури, але і мережі зберігання даних.

На відміну від «класичних» підходів до вирішення задачі безперервності ІТ, комплекс забезпечує автоматизацію процесів актуалізації, періодичного недеструктивного тестування та «бойового» виконання планів аварійного відновлення для віртуальної інфраструктури Банку, що істотно знижує ймовірність людських помилок і навантаження на ІТ-персонал банку. Захист даних від логічного руйнування забезпечує централізована система резервного копіювання нового покоління, яка вбудована безпосередньо в шар віртуалізації і не вимагає застосування агентів або індивідуальної настройки захисту операційних середовищ. В результаті всі ІТ-сервіси банку, що функціонують у віртуальному середовищі, як існуючі, так і майбутні, автоматично потрапляють під її захист.

«За рівнем надійності Ощадбанк Росії займає лідируючі позиції в рейтингах фінансових установ України. Забезпечення катастрофостійкості інформаційної системи банку - технологічний фундамент високої надійності банківських сервісів. Створена експертами De Novo архітектура комплексу дозволить нам працювати для наших клієнтів навіть у випадку виникнення різних збоїв, масових аварій, локальних і регіональних катастроф », - говорить начальник Департаменту інформаційних технологій В'ячеслав Моложавий.

«У нашій країні проект De Novo для Ощадбанку Росії безпрецедентний. Перш за все, Ощадбанк Росії став першим гравцем вітчизняного ринку, чиє рішення по безперервності бізнесу відповідає кращим світовим практикам у відношенні архітектури, автоматизації процедур відновлення і ефективності захисту від усіх можливих аварій. По-друге, відзначу проактивний природу проекту в контексті регуляторних тенденцій фінансового сектора України. У 2013 році очікується посилення вимог Національного банку України до забезпечення безперервності бізнесу фінансових установ. Ми раді, що наш проект передбачає ці регуляторні зміни. Ради виграти для нашого клієнта ключовий фактор успіху в конкурентній боротьбі - час », - резюмує генеральний директор De Novo Максим Агєєв.

Джерело: http://www.pcweek.ua/themes/detail.php?ID=141270

Випадкова вікі