FANDOM

Logo compass
Compass

Адреса Редагувати

  • Київ, 01042, бульвар Дружби народів, 7
  • тел. (044) 531 9730 (багатоканальний)

Підрозділи Редагувати

  • Сервісний центр

вул. Патріса Лумумби, 5 (другий поверх) (044) 501 6199

  • Відділ роздрібного продажу: sales@compass.com.ua
  • Співробітництво та партнерство: opt@compass.com.ua
  • Купівля комп'ютерів та корпоративні замовлення: computers@compass.com.ua
  • Hi-Fi відділ: hi-fi@compass.com.ua
  • Веб-підрозділ: webmaster@compass.com.ua
  • Інформаційний відділ (питання по товарам): info@compass.com.ua

Про компанію Редагувати

Корпорація COMPASS GROUP

Компанія COMPASS була заснована в 1995 році в Києві. З 1999 року COMPASS входить в десятку найкрупніших постачальників комп'ютерів і офісної техніки. З того часу компанія створила і розвинула декілька успішних напрямів в своєму бізнесі.

На сьогоднішній день всі напрями компанії COMPASS об'єднані в корпорацію COMPASS GROUP, до якої увійшли наступні компанії:

  • COMPASS — дистрибуція комп'ютерної техніки і комплектуючих, сервісна підтримка, рекламний, WEB і Art-відділи, логістична підтримка партнерів на території України, www.compass.ua
  • Dgtech — фабрика по виробництву комп'ютерів Delfics®, Delfics® green, інженерний відділ, відділ збуту готовій продукції, доставка комп'ютерів в будь-яку точку України, www.delfics.com
  • Гігабайт — мережа роздрібних салонов-магазинів, а також інтернет-магазин з доставкою по всій території України, www.gb.ua
  • Radius VIP Україна — спільне підприємство з Radius Group. Інтеграційні рішення для ефективного управління бізнес-процесами. SAP, Open Text, Hummingbird. Дистрибуція енергетичних систем.
  • Compass Hi-fi — лідер на ринку Hi-fi техніки і домашніх кінотеатрів. Ексклюзивна дистрибуція провідних світових брендів по Hi-fi, High-end техніці і системах «Розумний будинок» (Smart House). Інтеграція систем «Мультірум» і «Розумний будинок». Інсталяція систем будь-якого рівня.

Портал про життя в стилі Hi-fi — www.hi-fi.com.ua

  • Musiс Hall — мережа салонов-магазінов Hi-fi, High End техніки і систем «Розумний будинок», www.music-hall.com.ua

В корпорацію COMPASS GROUP входять також інші компанії з відмінними від описаних вище видами діяльності. Всі напрями і компанії є окремими незалежними одиницями.

Компанія COMPASS

COMPASS — найбільший український постачальник комп'ютерної техніки і комплектуючих. Компанія займає лідируючі позиції майже у всіх сегментах IT ринку України. Партнерська мережа налічує більше трьохсот компаній, які представляють всі регіони країни. COMPASS — одна з небагатьох компаній, яка бере реальну участь у формуванні асортименту національного ринку комп'ютерної техніки. Серед світових виробників компанія COMPASS зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний до активного розвитку і успішного просування брендів на ринку держави.

Сервіс

Компанія надає сервісне обслуговування представленої продукції в більш ніж 50 містах України. Власний автопарк компанії COMPASS здійснюють постачання комп'ютерного устаткування в стислі терміни по Києву і всім регіонах України.

WEB і ART відділи нашої компанії реалізовують всілякі проекти в Інтернет, які зумовили появу е-магазіна, а також значної кількості сайтів, що дозволяють розкрити наш потенціал, можливості і перспективи розвитку, що допомагають максимально наблизити до кінцевого споживача наші ідеї і прагнення.

Партнерство зі світовими виробниками Редагувати

Також були отримані сертифікати системи сертифікації УКРСЕПРО на комп'ютери, що збираються в нашій компанії під маркою "COMPASS" (серія ВА №231850, виданий ОС УКРСЕРТКОМПЬЮТЕР, м. Київ-680, ін. Академіка Глушкова, 42, атестат акредитації № UA 4.001.017 від 26.03.2001 року) і під маркою "Delfics" (серія ВА №280744, виданий ОС УКРСЕРТКОМПЬЮТЕР, м. Київ-680, ін. Академіка Глушкова, 42, атестат акредитації № UA 4.001.017 від 26.03.2001 року).