Fandom

АйтіпедіЯ

Canon

660статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Canon logo.gif

Адреса Редагувати

  • Представництво в Києві
  • Б. Хмельницького вул., 33/34, 01030, Київ, Україна
  • Тел.: +380 44 490-2595
  • Факс: +380 44 490-2598
  • http://www.canon.com.ua/

Про компанію Редагувати

Корпорація Canon Inc., головний офіс якої розташований у Токіо (Японія), — один зі світових лідерів в області створення цифрового устаткування для користувачів в офісах і вдома. З часу заснування в 1937 р. компанія Canon зайняла упевнені позиції у сферах фото-, відеотехніки й інформаційних технологій і в даний час освоює високоперспективний сектор ІТ, пропонуючи цінні комерційні рішення.

В усьому світі група Canon поєднує 198 компаній, сукупний товарообіг яких перевищує 29 млрд. дол. у рік. Найбільша частина продажів припадає на два ведучі сегменти продукції Canon: принтери і комп'ютерну периферію (34,1%) і копіювальні апарати (33,2%). На телекомунікаційне устаткування припадає 3,9%, фото- і відеокамери – 20,4%, а на оптику – 5,1% від загального обсягу реалізації. У провідному асортименті продукції Canon, яка відзначається високою якістю, використовуються новітні технології, що відповідають сучасним потребам користувачів.

Canon North East Oy

В Україні корпорацію Canon представляє компанія Canon North-East Oy, головний офіс якої розташований у Фінляндії (Хельсінкі). Canon North-East здійснює маркетинг і збут продукції Canon у СНД і країнах Балтії. У 1995 році було відкрите представництво в Москві, а в 1998 році — у Санкт-Петербурзі та Києві. На ринку Балтійського регіону Canon North-East реалізує свою продукцію за допомогою декількох дилерів, які працюють у безпосередньому контакті з головним офісом у Хельсінкі.

Компанія Canon займає ведучі позиції на ринку персональної й офісної копіювальної техніки, принтерів, факсів, які працюють із простим папером, багатофункціональних апаратів, фото- і відеотехніки. Для задоволення сучасних потреб у роботі офісу компанія Canon пропонує різноманітний асортимент струминних і лазерних принтерів, які дають змогу одержувати відбитки найвищого рівня; сучасну копіювальну техніку; компактні та прості в установці сервери друку, які забезпечують спільний доступ до ресурсів високопродуктивного лазерного мережного друку всім користувачам, чиї комп'ютери підключені до мережі; а також багатофункціональні пристрої «Усе в одному», які поєднують у собі принтер, копіювальний апарат і сканер, що дозволяє заощадити час, простір і кошти.

Компанія Canon підтримує і розвиває велику мережу центрів сервісного обслуговування й підтримки, які надають гарантійне, післягарантійне і договірне обслуговування продукції Canon у країнах СНД і Балтії.

Відносини з українськими компаніями Редагувати

  • MDM - Dealer
  • TDB - Local service Partner, Authorized service provider
  • V.M. - Dealer
  • Yug-Contract - офіційний дистриб’ютор (принтеры, фото и відео-техніка)
  • Complex Solutions

Посилання Редагувати

Випадкова вікі