FANDOM

ASUS ZenFone AR

ASUS ZenFone AR

ASUS ZenFone AR – це покоління смартфонів, створення якого стало можливим завдяки значному прогресу в розвитку технологій віртуальної реальності (VR) і доповненої реальності (AR). Це перший смартфон у світі, що одночасно підтримує AR-технологію Tango і VR-платформу Daydream.

Tango – це набір сенсорів і програмного забезпечення для технологій комп’ютерного бачення від Google, що дозволяє отримати на смартфоні унікальні можливості системи доповненої реальності, як-от AR-ігри, AR-додатки та навігацію у приміщенні.

Daydream є платформою компанії Google для створення високоякісних мобільних систем віртуальної реальності з підтримкою мобільних додатків Daydream VR. ZenFone AR був розроблений у тісній співпраці з Google, щоб розкрити повний потенціал технологій Tango та Daydream.

ZenFone AR – неймовірно тонкий і легкий пристрій із підтримкою технології Tango. Досягти такої компактності й легкості вдалося зокрема завдяки інноваційній технології ASUS TriCam™, системі із трьох камер, що складається з основної 23-мегапіксельної камери, камери відстеження руху та камери глибини. На відміну від систем із трьома камерами в інших пристроях, компоненти ASUS TriCam об’єднані в єдиному компактному модулі, тому їх габарити є мінімальними, що дозволило зробити весь телефон тонше й легше.

ZenFone AR оснащений потужним процесором Qualcomm® Snapdragon™ 821, оптимізованим для Tango, і це перший у світі смартфон із 8 ГБ оперативної пам’яті. Висока продуктивність ZenFone AR та інноваційна камера в поєднанні з можливостями Tango гарантують плавне відтворення AR-сцен за допомогою смартфона. Чудовий 5,7-дюймовий дисплей Super AMOLED із роздільною здатністю WQHD і новий динамік із п’ятьма магнітами роблять програми Daydream VR, ігри, відео ще більш захоплюючими й цікавими. Операційна система Android™ 7.0 Nougat дозволить користувачам отримати максимальну віддачу від ZenFone AR завдяки реалізованим у ній новим можливостям багатозадачності та іншим удосконаленням.

Джерело Редагувати

  • Прес-реліз АСУС 2017-01-12

Випадкова вікі