FANDOM

Праворуч

Адреса Редагувати

Історія Редагувати

ASUSTeK Computer Inc. (Тайбейська фондова біржа: 2357) – провідний виробник рішень класа 3С (компютери, комунікації, споживча електроніка). В 2007 году оборот компанії, в якій працює більше ніж 100 тисяч співробітників та висококласних рорзробників по всьому світі, склав 23 млрд дол США. ASUSTeK на протязі 10 років входить в список найбільш успішних IT-компаній InfoTech 100, що публікується тижневиком Business Week, а також, дякуючи чудовій якості своєї продукції, займає перше місце серед тайванських виробників, згідно дослдіжень Wall Street Journal.

Компания володіє власними виробничими потужностями загальною площою більше ніж 1 млн. кв. м. Все виробництво контролється за допомогою інтегрованих систем управління, що охоплює всю сітку, починаючи від R&D і закінчуючи відвантаженням та логістикою, що забезпечує безперецедентний рівень ефективності планування виробництва. Готова продукція перед відправленням до споживача проходить многоетапну систему тестування, яка гарантує високу якість продуктів.

ASUSTeK Computer Inc. входить в десятку провідних світових постащиків практично у всіх сегментах IT-продукції. Багато років компанія займає перше місце, як виробник материнських плат, відеокарт і ADSL-модемів, друге місце по продажам кабельних модемів і п'яте – по об'єму поставок оптичних накопичувачів і WiFi-устаткування.

Більше значення для ASUSTeK має направлення мобільних компютерів – завдяки вдалому поєднанню функціональності і вартості, компанія входить в ТОП-10 найбільших виробників ноутбуків та постійно покращує свою позицію в цьому сегменті. На ринку України ASUSTeK є лідером по продажам лептопів.

Однак компанія не тільки утримує лідируючі позиції в уже розвинутих сегментах IT-ринка, але і створює нові рішення, які призначені найбільш повно задовільняти потребикористувачів. Одною з таких новинок став новий клас пристроїв, представлених в 2007 році – цифровий мобільний компаньйон, що отримав назву EEE PC, яке розшифровується як Easy to learn, Easy to work, Easy to play (легко вчитися, легко працювати, легко грати).

Відносини з українськими компаніями Редагувати

  • ELKO Kiev — дистрибютор: ноутбуки
  • MDM — дистрибютор: ноутбуки, КПК и комунікатори, монітори, комплектуючі, мережеве обладнання
  • MKS — Authorized System Integrator
  • MTI — дистрибютор: монітори, комплектуючі, мережеве обладнання
  • Navigator — дистрибютор: монитори, комплектуючі
  • RRC — дистрибютор: КПК и комунікатори
  • TDB — Silver partner, Authorized Reseller
  • Technopark — дистрибютор: монитори, комплектуючі, мережеве обладнання
  • Yug Contract — дистрибютор: ноутбуки, монітори

Про представництво Редагувати

Продукція компанії ASUS представлена в Україні більше ніж 10 років. Офіційне представництво було відкрите в грудні 2005 року і займається підтримкою продаж, маркетинговою та технічною підтримкою партнерів. Представництво беззмінно очолює Михайло Лукашевич.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі