Fandom

АйтіпедіЯ

APC by Schneider Electric

660статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Apc logo.gif

ТОВ "Шнейдер Електрік Україна"

Зв'язок з підприємством Редагувати

  • 04073, Киев, пр-кт Московский, 13-В, лит. "А", бизнес-центр "Юг" ,
  • Тел. 044 538 1470, 538 1478
  • Факс 044 538 1471
  • e-пошта apcukr [at] apc.com

Особи Редагувати

Історія Редагувати

APC входить до списку найбільших американських компаній Fortune 1000 і в індекси Nasdaq 100 і S&P 500.

Зі своєї корпоративної штаб-квартири, розташованої в американському місті Уест-Кінгстон (штат Род-Айленд), APC керує відділами продажу по всьому світі і виробничими підрозділами на трьох континентах.

Основними сферами зусиль компанії є домашні та малі офіси, корпоративні сітки, центри та об'єкти обробки даних, а також сітки поставщиків послуг доступу.

Корпорація American Power Conversion заснована в 1981 трьома інженерами-електротехніками з Массачусетського технологічного інституту. На той час вони займались дослідженнями та розробкою в області сонячної енергії. Через декілька років коли державне фінансування та стимулювання цього напрямку стало закінчуватись, APC переорієнтувалось на питання захисту живлення. В 1984 году появився її перший ДБЖ, модель 750. В липні 1988 р компанія акціоніювалась (біржевий символ "APCC") для залучення необхідного капіталу. Після останнього дроблення номінал акції складає $0,125.

Продукти Редагувати

  • InfraStruXure - Адаптивна інженерна інфраструктура центру обробки даних.
  • Стоякові системи - Апаратурні шафи, відкриті стояки, монтовані на стіну шафи, перемикачі клавіатура / миша / монітор і рідкокристалічні монітори.
  • Рішення охолодження - Рішення охолодження для ІТ-середовищ.
  • ДБЖ - Системи захисту електроживлення з акумуляторним резервуванням для різних середовищ: від одиночних комп'ютерів до центрів обробки даних і замовлених промислових систем ДБЖ.
  • Рішення керування APC - Засоби дистанційного моніторингу й керування, прості й економічні в експлуатації
  • Безпека та контроль середовища - Вирішення для відеоспостереження, контролю доступу та стеження за параметрами середовища.
  • Засоби захисту від сплесків напруги й кондиціювання параметрів електроживлення - Пристрої заглушення сплесків напруги й кондиціювання параметрів електроживлення захистять ваше устаткування як від поширених відхилень від норми в електромережі, так і від ударів блискавки й інших аномалій електроживлення.
  • Рішення розподілу живлення - Блоки розподілу живлення, керовані вимикачі MasterSwitch, найпростіші монтовані у стояки розподільні пристрої, автоматичні перемикачі Automatic Transfer Switch, що знижують трансформатори й мережні шнури, розраховані на багато різних застосувань і наборів вимог до електроживлення.
  • Генерація електроенергії - Рішення живлення від генераторів для підвищення готовності й збільшення тривалості автономної роботи.
  • Продукти для мобільних користувачів - Рішення для підвищення продуктивності роботи мобільних користувачів.
  • Рішення для передавання інформації - Кабельні комплекти, засоби спільного використання принтерів та інших периферійних пристроїв, кабельні рішення для локальних мереж.
  • Добір комплектів запасних акумуляторів і варіантів модернізації ДБЖ - Заміна акумуляторів омолодить ваш ДБЖ.
  • Послуги підрозділу Global Services - Всебічна підтримка й всеосяжне сервісне обслуговування рішень захисту по електроживленню.

Відносини з українськими компаніями Редагувати

  • AMI - Certified Silver Partner, Partner in project, InfraStruXure partner
  • ERC - Official Distributor
  • Kvazar-Micro - Service Partner (решения InfraStruXure, трех фазные ИБП, кондиционирование), Gold Certified Partner, Official Distributor
  • MDM – Silver Partner, Dealer
  • MKS - Authorised Reliability Provider, Platinum Partner
  • MTI - Official Distributor
  • MUK - Official Distributor
  • Navigator - Reliability Provider Partner
  • Prexim D - Authorized Reseller
  • Roma - Reliability Provider Partner
  • SI BIS — Select Partner
  • Versiya-Systems - Authorized Partner

See also: http://www.apc.com/extranets/reseller/distributors.cfm?ISOCountryCode=UA

Посилання Редагувати

Випадкова вікі