FANDOM

Inscription FR 14 RGB.png

ABBYY FineReader

24 січня 2017 Компанія ABBYY оголосила про вихід нової версії програми FineReader

Функціональність Редагувати

FineReader 14 поєднує у собі:

  • технологію оптичного розпізнавання тексту,
  • розширені можливості для роботи з PDF-файлами
  • функцію порівняння документів.

Нова версія дозволяє редагувати, конвертувати, коментувати та порівнювати документи за допомогою однієї програми.

FineReader 14 має весь необхідний функціонал для роботи зі сканованими паперовими документами та PDF-файлами будь-якого походження – електронного чи паперового.

Серед нових та вдосконалених можливостей програми:

  • Висока точність конвертації PDF-файлів і відсканованих документів у формати з можливістю редагування: Завдяки безперервному вдосконаленню, технологія оптичного розпізнавання від компанії ABBYY гарантує виняткові результати конвертації відсканованих документів та PDF-файлів в електронні формати з можливістю редагування та пошуку (Word, Excel®, PowerPoint®, PDF). У новій версії збережено та поліпшено всі найкращі функції FineReader, зокрема розширені можливості оптичного розпізнавання та автоматичної конвертації.
  • Редагування PDF-файлів та спільна робота над ними: FineReader 14 - це універсальне рішення для роботи з PDF-файлами і відсканованими документами, що має вбудовані функції редагування та співпраці. Вони дозволяють керувати сторінками, редагувати вміст, переглядати, коментувати, здійснювати пошук, заповнювати форми, підписувати і захищати файли.
  • Порівняння документів різних форматів: Нова функція порівняння документів виявляє та виділяє всі відмінності у тексті двох версій одного документа, незалежно від формату цих версій (PDF, Word, JPG тощо). Наприклад, можна порівняти Word документ та його скановану версію.
  • OCR-технології інтегровані у засоби для обробки PDF-файлів: Функція автоматичного оптичного розпізнавання PDF-файлів буде особливо корисна фахівцям, які щоденно працюють з цифровими чи сканованими PDF-документами.
  • Більше 190 мов розпізнавання: Нова версія розпізнає текст на більш ніж 190 мовах, включно з українською та навіть такими складними мовами, як іврит, арабська, корейська, китайська та японська. А відтепер FineReader 14 також розпізнає прості математичні формули та символи фонетичної транскрипції англійської мови.

Доступність

Варіанти поставки Редагувати

ABBYY FineReader 14 доступний у трьох версіях (Standard, Corporate та Enterprise), що підтримують українську мову розпізнавання та інтерфейсу.

Замовлення Редагувати

Продукт можна замовити через інтернет-магазини компанії ABBYY та її партнерів.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі