FANDOM

Ілля Олександрович Філіпов — співзасновник і CEO освітньої онлайн платформи EdEra, експерт з дистанційної освіти ОБСЄ Україна.

Досягнення Редагувати

Разом із однодумцями Ілля Філіпов запустив EdEra – українську студію онлайн-освіти. Проект створює якісний освітній контент, доступний для всіх бажаючих в режимі онлайн. На двох платформах розміщуються онлайн-курси, інтерактивні підручники, втілюються спецпроекти. Розпочавши зі створення онлайн-курсу та інтерактивного підручника з фізики для старшої школи, наразі команда створила більш ніж 1000 освітніх роликів, запустила 10 відкритих онлайн-курсів та інтерактивних підручників.

Курс «Лайфхаки з української мови» став першим відкритим онлайн курсом в Україні, що отримав гриф Міносвіти.

Спільно з МОН на EdEra були вперше проведені публічні обговорення програм для початкової та середньої школи – всі охочі могли висловити побажання щодо змін. Обговорення зібрали 25 тис коментарів, а відеорекомендації для вчителів переглянуло більше 300 тис разів. Зараз на платформі триває обговорення інтегрованих програм для старшої школи.

Окремо команда створила інтерактивний антикорупційний урок з ПРООН, який пройшов у 150 школах.

Відзнаки Редагувати

  • Знак народної пошани «За розвиток інформаційних технологій» (2017-08-05)

Випадкова вікі