FANDOM

Tdb logo

Місцезнаходження Редагувати

  • 79016, Львiв, вул. Шептицьких, 26

Контакти з підприємством Редагувати

  • ТзОВ "Техніка для бізнесу"
  • тел.: +38 032 298 95 00
  • факс: +38 032 298 95 01
  • web: www. tdb.ua

Історія Редагувати

Компанія "Техніка для бізнесу" була заснована у липні 1997 року. Товариство розпочало свою діяльність з продажу комп’ютерів та офісної техніки невеликим підприємствам та іншим комп’ютерним фірмам.

Сьогодні "Техніка для бізнесу" – одна з найбільших ІТ компаній регіону. Компанія надає послуги з ІТ-консалтингу, що забезпечує нашим клієнтам максимальну віддачу від використання сучасних технологій, комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення. "Техніка для бізнесу" першою із західноукраїнських компаній відкрила напрямок системної інтеграції в регіоні. Тепер це один з наших пріоритетних напрямків діяльності. Більшість спеціалістів компанії отримали сертифікати світових лідерів ІТ-ринку: Intel, Microsoft, Hewlett-Packard, Cisco Systems, APC, R&M, AMP, RIT, Molex, Siemens, Samsung, Eaton/Powerware, Toshiba, Canon, Asus та інші.

Партнерство зі світовими виробниками Редагувати

Успішне партнерство з світовими IT-лідерами підтверджується статусами, наданими ними компанії "Техніка для бізнесу":

  • Intel channel partner premier
  • Microsoft certified partner
  • APC certified realiability provider
  • Hewlett-Packard preffered partner
  • Cisco premier certified partner

Слоган компанії Редагувати

"Надійні рішення - гарантований успіх!"

Напрямки діяльностіРедагувати

  • Гуртова торгівля комп'ютерною та цифровою технікою
  • Комплексні інтегровані ІТ-послуги для бізнесу:
  • постачання комп'ютерів та офісної оргтехніки
  • встановлення офісних та відомчих АТС
  • проектування, монтаж структурованих кабельних систем
  • організація корпоративних мереж через Internet/Intranet
  • системи відео та аудіо відтворення
  • конференц-сиcтеми та системи синхронного перекладу
  • системи відеоспостереження та контролю доступу
  • Сертифіковане виробництво комп'ютерів Technic-PRO

Сервісні центри Редагувати

Компанія має власний потужний центр сервісного обслуговування, авторизований світовими виробниками: Hewlett-Packard, ASUS, CANON, LEXMARK, EPSON, ACER, XEROX, TOSHIBA, APC, PCM, MICROLAB, F&D, Eaton/Powerware та ін.

Розгалужена мережа представництв компанії дозволяє надати клієнтам якісний гарантійний та післягарантійний ремонт по всій території Західної України. Компанія втілює ідеї, які підвищують ефективність бізнес-процесів її клієнтів.

Клієнти Редагувати

Серед клієнтів ТДБ державні установи, підприємства, банківські та навчальні установи.

Нагороди та відзнаки Редагувати

За час діяльності компанія "Техніка для бізнесу" отримала чимало престижних нагород та відзнак, серед яких:

  • "За значні досягнення у сфері структурованих кабельних систем" – журнал "Сети & Бизнес" присвоїв "Техниці для бізнесу" почесне звання "Експерт СКС".
  • У категорії "Розвиток регіональних проектів" компанія Cisco Systems визнала компанію "Техніка для бізнесу" переможцем у номінації "Кращий проект 2005 року в Україні".
  • Компанія Hewlett Packard визнала ТзОВ "Техніка для бізнесу" однією з найбільших динамічних компаній СНД. "Техніка для бізнесу" – єдина ІТ-компанія Західної України, що увійшла до рейтингу найбільш динамічних компаній України "ТОП 100" у розділі "ІТ-дистрибуція та субдистрибуція", посівши престижне 12 місце.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі