FANDOM

ТОВ "Семантика плюс", скорочено Семантика

Про компанію Редагувати

Компанія "Семантика" більше 5 років працює на ринку Інтернет-маркетингу Україні. Підприємство входить до трійки провідних українських компаній у сфері пошукової оптимізації, є новатором як в освоєнні технологічних інновацій, так і в пошуку актуальних ринкових рішень.

POS.UA - новий проект ТОВ "Семантика", який являє собою першу цільову рекламну мережу в Інтернеті для вендорів - виробників цифрової і побутової техніки. Мережа була запущена 1 лютого 2011 року. У тестовому режимі проект працював з вересня 2010 року.

POS.UA об'єднує українські торгівельні е-майданчики в цільову рекламну мережу, клієнтами якої є найбільші виробники електроніки, побутової техніки та інших товарів світових і національних брендів.

POS.UA - унікальний нішевий сервіс в Уанеті. Це ефективний інструмент для просування оффлайн-товарів в онлайні, а також – для збільшення продажів інтернет-магазинів.

За допомогою POS.UA стало можливим стимулювання покупок безпосередньо в місцях продажів – на сайтах Інтернет-магазинів, коли споживачі приймають рішення, конкретизуючи вибір на користь тієї або іншої моделі. Рекламні матеріали розміщуються лише на тих майданчиках, де можна придбати рекламований товар і показуються тій категорії постійних користувачів, увагу яких вельми складно привернути в інший спосіб.

На сьогоднішній день загальна відвідуваність торговельних Інтернет-майданчиків в мережі POS.UA складає більш ніж 500 тис. користувачів на добу. Такий обсяг можна порівняти з одночасним розміщенням реклами в 500 великих оффлайн-супермаркетах електроніки. Мережа об'єднує найбільші в Україні майданчики електронної торгівлі і співпрацює зі світовими виробниками цифрової і побутової техніки.

Контакти Редагувати

  • Юридична адреса (адреса для листування): 01042, Київ, бульвар Лесі Українки, 36в, кв.26
  • Фактична адреса: 01042, Київ, бульвар Лесі Українки, 34, 201
  • Тел./факс 583 17 05
  • e-mail: pmAtpos.ua

Керівництво Редагувати

Структурні підрозділи Редагувати

  • Перша цифрова мережа pos-матеріалів POS.ua, побудова логістичної інфраструктури в цифровому середовищі
  • Керівник проекту Сахацький Сергій Леонідович
  • адреса: м. Київ, б. Лесі Українки, 34, оф 201
  • Тел\факс 503-00-13
  • e-mail: pmAtpos.ua

Посилання Редагувати

Випадкова вікі