FANDOM

Владислав Радиш - директор «Майкрософт Україна» по роботі з державними органами.

«Майкрософт Україна» оголосила 24 листопада 2009 року про призначення Владислава Радиша директором по роботі з державними органами.

Радиш має 14-річний досвід у сфері ІТ, пройшовши шлях від системного адміністратора до директора із розвитку бізнесу Сisco в Україні. У цій компанії він реалізував масштабні консалтингові проекти для Національного банку України, Митної служби України та ряду найбільших українських компаній. До цього він очолював відділ системного адміністрування й розвитку мережі Utel та центр інженерного тестування «СпецМонтаж». Владислав – випускник Київського політехнічного інституту.

У «Майкрософт Україна» Радиш буде керувати продажами в державному секторі. Серед його пріоритетних завдань – не тільки легалізація програмного забезпечення в органах державної влади, але й створення рішень, які допоможуть державі більш ефективно надавати послуги громадянам країни, зокрема, у сферах освіти й охорони здоров'я.

«У Владислава є чітке бачення того, як Microsoft може допомогти українській державі працювати більш ефективно й розвивати економіку. Я дуже радий, що до нашої управлінської команди приєдналася людина з величезним досвідом, щирою пристрастю до технологій і системним мисленням», – говорить генеральний директор «Майкрософт Україна» Дмитро Шимків.

Випадкова вікі