FANDOM

Попова

Тетяна Попова

Тетяна Володимирівна Попова (*1960) — голова Правління Інтернет асоціації України

Керує Інтернет асоціацією України (ІнАУ) з 2001 року: спочатку, до 2002 року, на посаді Члена Правління, а з 2002 року по теперішній час – на посаді Голови Правління ІнАУ. До приходу в Інтернет Асоціацію України та одночасно з виконанням громадської роботи продовжувала трудитися на керівних посадах у ряді приватних підприємств телекомунікаційної галузі.

Громадська діяльність Редагувати

Бере активну участь громадському житті країни. З 2006 року вона є членом Консультативної ради з питань інформатизації при Верховній Раді України, у 2008 р. обрана Головою Громадської ради при Державному комітеті інформатизації України, у 2009 р. увійшла до складу увійшла до складу Міжгалузевої ради з питань розвитку інформаційного суспільства, активно трудиться у складі Громадської ради з питань інформаційно-комунікаційних технологій.

Тетяна Володимирівна брала безпосередню участь у проведенні низки міжнародних заходів, а також у розробці чисельного ряду нормативних актів та законопроектів, зокрема проектів Законів України «Про перехоплення та моніторинг телекомунікацій», «Про затвердження основних засад розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2006 - 2015 роки», нової редакції Закону України «Про телекомунікації», «Концепції розвитку телекомунікацій в Україні до 2010 року», Доповіді Президенту України «Про невідкладні заходи з розвитку інформаційного суспільства», Рекомендацій парламентських слухань з питань розвитку інформаційного суспільства в Україні, «Концепції розвитку Електронного урядування в Україні», проекту «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» та ін.

Відзнаки Редагувати

За багаторічну плідну громадську роботу Тетяна Володимирівна відмічена рядом відзнак, дипломів та нагород з боку державних та недержавних установ, в тому числі Грамотою Верховної Ради України (2005 р.), Грамотою Служби безпеки України (2010 р.), Подякою Міністерства транспорту та зв’язку України (2010 р.), Почесною грамотою Державної адміністрації зв’язку (2010 р.), Грамотою Державного Комітету інформатизації України (2010 р.), Відомчою заохочувальною відзнакою Держспецзв‘язку – нагрудним знаком «За сприяння Державній службі спеціального зв‘язку та захисту інформації» (2010 р.), Подякою та Золотим знаком Українського союзу промисловців і підприємців (2010 р.), Почесною відзнакою Українського національного комітету Міжнародної торгової палати «Золота скіфська пектораль» (2010 р.).

Зовнішні посилання Редагувати

Джерело Редагувати

Біографічна довідка

Випадкова вікі