Fandom

АйтіпедіЯ

Ласкаво просимо!

661стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ) <a href="/node/403">зареєстрована 07.06.2007</a> в організаційно-правовій формі об'єднання підприємств - асоціація. Асоціація утворена в рамках реформування створеної в 2004 році громадської організації "Асоціація ІТ-дистриб'юторів" і є, в певному сенсі, наступницею цієї організації. Метою Асоціації є координація і консолідація зусиль ІТ-компаній України для вирішення проблем їх професійної діяльності, що становлять спільний інтерес. Основними задачами асоціації є:

  • вплив на державну політику в сфері ІТ, захист і представництво перед державними органами інтересів Членів АПІТУ, лобіювання прийняття сприятливих для галузі нормативно-правових актів, розвиток потреб ринку в ІТ-продукції;
  • формування і поширення основ ділової етики в господарчій діяльності ІТ-компаній, розвиток цивілізованих відносин на ринку;
  • сприяння неформальному спілкуванню і обміну інформацією між Членами асоціації;
  • дослідження ринку.

Сьогодні Членами асоціації є <a href="/members">64 IT-компані</a>ї, серед яких найкрупніші дистриб'ютори, вітчизняні та іноземні виробники комп'ютерної техніки, роздрібні мережі, системні інтегратори, консалтингові компанії.Асоціація консолідує зусилля своїх членів для створення сприятливих умов діяльності постачальників і продавців IT-продукції та уніфікованих правил для роботи з партнерами і покупцями, а також координує дії у сфері розробки і лобіювання прийняття нормативно-правових актів, що регулюють відносини суб'єктів IT-ринку. Асоціація активно сприяє розвитку ІТ-ринку. Асоціація має представництво при державних органах:

  • Громадській раді при Міністерстві освіти і науки України
  • Громадській раді приМіністерстві економічного розвитку і торгівл
  • Громадській раді при Адміністрації Держспецзв’язку
  • Громадській раді при Міністерстві інформаційної політики
Представники АПІТУ регулярно беруть участь у засіданнях консультативних рад при державних органах, круглих столах, конференціях і т.п.

Асоціацію <a href="/node/364">включено</a> до державного Реєстру галузевих об’єднань виробників, імпортерів та експортерів України. Асоціація співпрацює з Секретаріатами Комітетів Верховної Ради України з питань інформатизації і зв’язку, з питань науки і освіти, Міністерством економіки і торгівлі, Антимонопольним комітетом.

Асоціація розвиває зв'язки з подібними професійними об'єднаннями в іноземних країнах (Казахстан, Польща, Росія, Румунія).

Див. також:

Випадкова вікі