FANDOM

Юрій Володимирович Бойко (*22 червня 1953, Одеса) — український підприємець, науковець і громадський діяч, голова правління ВГО «Успішна Україна». Президент компанії Литер.

Народився 22 червня 1953 року в м. Одесі у родині військовослужбовця.

Освіта Редагувати

  • 1970 — закінчив школу № 16 м. Одеси та вступив на перший курс Київського Вищого військового авіаційного інженерного училища (КВВАІУ), котре закінчив у 1975 р. Диплом військового інженера з радіотехніки (з відзнакою).
  • 1977 — вступив до ад'юнктури КВВАІУ. В 1981 захистив дисертацію на здобуття вченого ступеня кандидата технічних наук.
  • 1993 — пройшов курс навчання в університеті м. Корпус — Крісті (США), диплом із спеціальності «Міжнародна торгівля і митниця».

Друковані праці Редагувати

Автор понад 30 наукових праць.

У 2004 — 2007 роках надрукував більше 20 статей суспільно — економічного змісту (газети «Бізнес», «День», «Урядовий кур'єр» та ін.).

Робота і громадська діяльність Редагувати

Під час військової служби займав викладацькі посади у КВВАІУ, Тамбовському ВВАІУ, у Групі радянських військових спеціалістів у Іраку (1986 — 1989 р.).

У 1992 році звільнився із лав Збройних Сил України у званні підполковника, зайнявся приватним бізнесом.

З 1992 г — один із керівників компанії «Литер»[1], котра весь цей час займає позицію лідера на українському ринку професійних аудіо — візуальних систем. Зараз Ю. Бойко — президент компанії «Литер» (голова наглядової ради).

У березні 2004 року започаткував громадський рух «Успішна Україна», який у серпні 2004 р перетворився у Всеукраїнське громадське об'єднання (громадську організацію) «Успішна Україна» (www.uspih.org.ua), статутною метою якої є сприяння стрімкому розвитку України. Ю.Бойко — Голова правління Об'єднання.

У 2005 — 2006 р — член Ради з питань зовнішньоекономічної діяльності при Кабінеті Міністрів України.

З 19 липня 2007 по 26 лютого 2009 — член правління Асоціації підприємств інформаційних технологій України, голова комітету захисту прав членів Асоціації.

З 2010 р — член Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України

З 2010 р — член Реформаторського клубу

Інше Редагувати

Вільно володіє українською, російською, англійською мовами.

Партійна належність: був членом КПРС з 1974 г по 1991 р. З 1991 року — безпартійний.

Сімейний стан: одружений, четверо дітей.

Хобі: гольф, переможець декількох міжнародних турнірів гольфістів — аматорів.

E-mail: y.boykoAtuspishnaukraina.com.ua

Виноски Редагувати

  1. http://www.leater.com

Випадкова вікі